söndag 10 januari 2010

yoga


Jag kom precis hem från yoga, hade bokat passet och tänkte boka av men det var för sent så det vara bara att gå dit. Jag kom dit 9 minuter innan passet skulle börja och då var det för sent att hämta biljetten. "Hon i kassan" sade att det tyvärr var för sent att hämta bokade biljetter då och att jag får en varning. Och blond som jag är (på insidan åtminstone) går jag på passet istället för att gå hem... Men det var okej, the beuty of yoga är att man är sur innan man går dit och nöjd när man går därifrån.

Jag skulle vilja prova Bikram Yoga, det är ett 90-minuterspass i 37-40 graders värme men det kostar skjortan! Det finns (ännu) inte i Norrköping men i Stocholm finns tre ställen, drop-in på Perfection kostar 190 och ett tio-kort kostar 1650! Toppen, jag som trodde att jag skulle kunna gå på några pass när jag hälsar på Ola i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar