söndag 31 januari 2010

uppföljning nyårslöften - del 1

1. Jag har blivit bättre på att träna, men jag har inte besökt Nautilus minst tre gånger varje vecka sedan nyår. I januari var jag där knappt två gånger i veckan och då blir varje pass ganska dyrt...
2. Har inte blivit bättre på att ta hand om min hy, snarare har jag blivit sämre på detta. Jag har inte använt ansiktscréme på flera vockor nu, jag hade inte råd att handla en ny och sedan jag fick CSN och lön har jag inte haft tid. Imorgon.
3. Jag är bättre på att fila och smörja mina fötter, men jag har inte målat mina naglar en enda gång sedan jag lovade mig själv att bli bättre på det...
4. Jag äter nyttigt när jag är själv och onyttigt när jag är med andra, det känns bättre att synda tillsammans med andra.
5. Mitt sockerberoende har faktiskt minskat, men jag unnar mig fortfarande choklad då och då.
6. Jag tycker att jag är mer prismedveten, men det kan också bero på att jag har varit ganska fattig under januari. Ska försöka göra en budget för februari.
7. Det är lätt att vara en bättre flickvän när man bara träffas en helg då och då.

Sammanfattning: Tur att det är 11 månader kvar på 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar