tisdag 12 januari 2010

alexander lukas

Igår gick jag i konkurs, men idag har varit min lucky day!
  • En schemaändring som medför att jag slipper gå hemifrån innan halvsju på torsdag för åka bussen till Linköping. Nu börjar jag klockan tio istället.
  • Jag fick visning på en hyreslägenhet som jag är väldigt intresserad av.
  • Min mentor kan träffa mig på lördag = jag följer med när Ola flyttar men behöver inte flytta grejer.
  • Jag kom in på kursen som jag sökte på Stockholms Universitet, men jag vet inte om jag kan gå eftersom den är helfart och förlagd där.
  • Jag fick en fin överraskning av min fina pojkvän, ett fotografi på oss från Paris. Nu ska jag bara hitta en ram och spika upp det på väggen.

Alexander Lukas - will you marry me?! Skulle vara skönt att vara med någon som alltid var ledig men ändå alltid har cash.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar