lördag 30 januari 2010

min fredag

Jag jobbade i fredags, började halvåtta och slutade klockan tre. Det var delvis lättförtjänta pengar eftersom vi skulle åka runt och titta på Hyresbostäders olika bostadsområden, typ här är det huset och här är det huset. Vi avslutade sightseeingen på Max och jag var bara tvungen att prova hamburgaren som var styled by Maria Montazami. Den var toppen!
Efter jobbet skyndade jag mig hem. Min underbara mami och bror hade varit och storhandlat åt mig så allt jag behövde göra var att plocka in varorna. Tack!!! Sedan packade jag lite grejer och tog spårvagnen ner till resecentrum. Tåget till Linköping var ganska försenat på grund av all snö och det var så kallt, när jag äntligen kom fram till Maria kände jag mig som en liten isbit.
Då ville jag bara handla en stor påse godis och krypa upp i en soffa och titta på Let's Dance, men Maria fick mig på lite bättre humör och vi gjorde oss iordning för att gå på Helenas och Johannas 50-årskalas på Flamman. Väl där var det så himla roligt. Det var trångt vid bordet och köttet var segt så alla såg up som små cp när dom satt och åt. Tjejerna i deras klass var jättetrevliga (det är säkert pojkarna också, men jag vet inte vilka dom är) och jag tror att jag förstår vad kog.vet.-are gör nu. Jag och Maria karriärcoachade varandra och we're gonna take over the world, vi är Pinky and the Brain.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar