tisdag 19 januari 2010

me? wifey? when?

Alla som känner mig vet att jag alltid har diskberg hemma, jag diskar aldrig förrän jag absolut måste. Just nu tycker jag att det är så tråkigt att plugga att jag har diskat, skrubbat rent diskhon och slasken, torkat av köksluckorna och vattnat blommorna. Det är knäppt att jag blir mer wifey när jag är själv än när jag bor tillsammans med b-friend.

Det har varit både ups and downs den här veckan (trots att det bara är tisdag, jag är en roller coaster), jag tycker att det är tråkigast att vara själv på kvällen. Jag saknar att äta middag med någon och prata om dagen. Eller att titta på TV tillsammans med någon och skratta bara för att den personen skrattar. Saker som att någon annan handlar det man själv glömde är sådant som jag saknar. Lite töntigt kanske, men jag är nog en tönt.

Nu: sluta att vara wifey och sluta att blogga - fortsätt att plugga!

1 kommentar:

  1. du är ingen tönt sarah! det är väl inte konstigt att du saknar det du gör, det vore väl konstigare om du inte gjorde det. kram kram!

    SvaraRadera