onsdag 24 mars 2010

trött

Jag längtar verkligen efter att vara ledig och just nu kan jag inte ens tänka att det bara är att kriga för att det snart är helg eftersom den också kommer att innebära en flytt. Efter flyttena ska min gamla lägenhet städas och så måste jag plocka, plocka, plocka... Suck, snart är det påsk. Hoppas att allting går bra med PM:et till uppsatsen så jag verkligen kan vara ledig i påsk och ladda batterierna inför våren.

update: Jag måste plugga lite till och klockan är snart 22 och ju mer jag pluggar nu, desto svårare kommer jag att ha att somna och sova gott inatt. Jag får alltid sömnsvårigheter när jag stressar och då blir jag trött på dagen och orkar inte göra det jag har tänkt mig och då blir jag ännu mer stressad. Det är verkligen en ond spiral. Dessutom ska jag åka med sju-bussen imorgon så jag måste gå upp skiiittiiidigt.

update 2: Jag pluggar inte mer nu, I need my beutysleep (och så kan jag inte tänka om jag är trött) för jag och Lina måste fixa till ett bra PM imorgon. Dessutom kommer bussen ganska tidigt så jag hinner förbereda det sista innan seminariet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar