torsdag 11 mars 2010

jag kunde inte hålla mig

Jag hade egentligen tänkt att gå förbi lägenheten imorgon, men jag kunde inte riktigt hålla mig. Ville inte gå dit själv, kanske för att jag var rädd för att det inte alls skulle vara fint... Så jag sms:ade Emeli som snällt följde med mig. Och det var faktiskt finare i lägenheten än vad jag kunde minnas.

Hallen var ganska stor, större än vad jag trodde. Men det var ganska många hål i väggarna så jag hoppas att jag kan få spackel och färg av Hyresbostäder. Rakt fram är köket, grönt och fult men det är en del av charmen. Fula olivtapeter (jag trodde att det var blåbär, när jag tittade på lägenheten var det blåbär på tapeterna...). Backa bandet, sovrummet/vardagsrummet är till vänster. Det var målat i en vit nyans, fint. Och toaletten är till höger, den var också målad vit. Fönstren är så himla fina i min lägenhet, stora och med massa små spröjs. Jag tror att jag kommer trivas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar