fredag 19 mars 2010

i didn't like myself at all

Igår ville jag mest slå mig själv gul och blå. Jag skulle ju ha träffat min mentor på hans kontor, men när jag vaknade på morgonen hade jag feber, ont i halsen och huvudet. Så jag bestämde mig för att "sjukanmäla" mig. När jag ringde till min mentor berättade han att han hade fixat så att jag skulle få träffa en person om ett eventuellt extrajobb som kanske skulle kunna bli ett sommarjobb. Jag ångrade att jag bara inte tryckt i mig tio ipren och gått dit, då hade jag förmodligen varit sjuk idag och hela helgen, but who would have cared?! Men, men...

På kvällen var jag och Ola och såg/lyssnade (för jag såg ju inte så mycket) på Mika. Han sjöng väldigt fint och det var roligt. Nu ska jag plugga färdigt så att jag kan få en ledig helg i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar