måndag 8 mars 2010

jag älskar måndagar

Jag älskar måndagar för då får man möjlighet att planera den nya veckan och så är man (förhoppningsvis) utvilad efter helgen. Måndagar kan också vara som en liten nystart, om man till exempel hade en dålig pluggvecka veckan innan får man chansen att bli bättre. Är det bara jag - eller?

Jag var så himla lycklig i fredags och den känslan finns fortfarande kvar så idag har verkligen varit en marvelous monday. Idag träffade jag Lina för att plugga lite c-uppsats, vi har gjort ett syfte och funderat på lite frågeställningar och metoder. Jag längtar faktiskt tills vi ska börja skriva "på riktigt" efter påsk, det ska bli skönt att bara ha uppsatsen att fokusera på och att bestämma över sin egen tid.

1 kommentar:

  1. jag håller med om måndagar! det känns fräscht och man kan börja om på nytt eller planera veckan osv. gillar att planera i kalendern och strukturera upp :)

    SvaraRadera