söndag 7 mars 2010

bloppis: pocket

Är det fult eller är det konst att texten blir spegelvänd när man fotar i Photobooth?

Jag rensar bland mina böcker och följande pocket behöver ett nytt hem:

Is she the one or is she just girlfriend 44 - Mark Barrowcliffe (På engelska.)
Sex and the city - Candace Bushnell
Bridget Jones dagbok - Helen Fielding
All älska som en porrstjärna - Jenna Jameson (Något sliten, läst i skärgården.)
Tongue first - Emily Jenkins (Jag hittade denna bok på tunnelbanan i London, har dock inte läst den.)
När Lucy Sullivan skulle gifta sig - Marian Keyes
Sista chansen - Marian Keyes
Sushi - Marian Keyes
Tankar från sängkanten - Marian Keyes
Under täcket - Marian Keyes
Vattenmelonen - Marian Keyes
Änglar - Marian Keyes
Pet semetary - Stephen King (På engelska, har aldrig läst den eftersom jag får mardrömmar bara av att titta på Efterlyst.)
SÅLD Världens dåligaste språk - Fredrik Lindström
Where the red fern grows - Wilson Rawls (Amerikansk klassiker, importerad från Saudi Arabien.)

Lämna en kommentar med vilken eller vilka pocket som du vill ha så sparar jag dom till dig. Böckerna finns kvar till nästa fredag, efter det skänker jag dom till Erikshjälpen.

1 kommentar:

  1. Världens dåligaste språk - Fredrik Lindström kan jag tänka mig!

    SvaraRadera