fredag 26 februari 2010

fantastic friday

Hela veckan har jag dagdrömt om min fantastic friday, ungefär såhär: jag åker till Linköping och skriver VG på duggan, fikar med Emmie, åker till Norrköping och gör slingor och klipper mitt hår, handlar vin och mat till kvällen och sedan kommer Ola hem.

Det bläv (det är ganska roligt att en del säger bläv och inte blev, var kommer man ifrån när man säger bläv?) mer såhär: Jag åkte till Linköping och fick black-out när jag skrev duggan och nu hoppas jag på G. Men det var mysigt att fika med Emmie och jag blev fin i håret.

YES!!! Jag fick precis ett mail från vår lärare att jag inte behöver göra en omdugga!!! Känns så himla skönt, hade verkligen varit tråkigt att att få mitt första U på den sista duggan/tentan. Nu kan jag återgå till min fantastic friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar