söndag 7 februari 2010

catwoman

Jag hade tänkt att jag skulle gå till Bomull och mingla, äta, artigt stanna kvar en liten stund och sedan gå hem och lägga mig. Men det blev inte riktigt så... Jag träffade tre andra tjejer som var i min ålder (de andra på festen var inte det). Efter maten var det dans och vi tyckte väl att Sigges Garage spelade lite tråkig musik (men de andra tyckte nog inte det). Så vi gick vidare till Manesa och drack drinkar och sedan gick vi vidare igen, till Palace. En av tjejerna hade hört att det skulle vara strippor på Palace och hon fixade in oss gratis, annars hade jag nog inte följt med. Nu var det bara one teeny, tiny little problem: jag hade inte riktigt klätt mig för en utekväll och det kändes pretty boring att ha kofta inne på Palace. Okej, det fanns ett problem till: förutom kofta hade jag bara leggings och en tight tröja på mig. Men jag tog av mig koftan och gick runt i min catwoman-suit resten av kvällen!

Lesson learned: never underdress, always look fab (dvs. inte som catwoman).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar