lördag 6 februari 2010

bomullsfabriken

Jag har verkligen försökt att förstå hur man räknar ut korrelation idag. Räknade rätt på den första uppgiften, men sedan blir det inte riktigt rätt, det blev ganska fel... Jag hoppas att en statistikversion av John Blund ska komma och strö statistikpulver över mig så att jag fattar någon gång!

Ikväll ska jag till Bomull. Det är en jobbfest, inte med Hyresbostäder utan med Adecco. *smygreklam* Adecco är toppen som arbetsgivare, till skillnad från andra bemanningsföretag är det medvetna om att studierna är min huvudsakliga sysselsättning och säger till och med att det är okej att tacka nej till jobb om jag har mycket i skolan. *smygreklam*

Jag har försökt mig på frida-fahrman-flätan, hon använde sig av löshår för att få en lite längre fläta och det hade nog varit snyggare.

2 kommentarer: