fredag 12 februari 2010

den som spar, han har

Jag känner mig som en pensionär eftersom jag vaknar ungefär halvsex varje morgon. Idag låg jag kvar i sängen och lyssnade lite på Rix MorgonZoo, det var skönt. Just nu äter jag frukost, rostade med marmelad på. Man kan äta hur många som helst, sista nu...

Snart ska jag ringa några samtal, skicka några SMS och plugga lite. Sedan måste jag diska, fixa och städa i lägenheten. Duscha och göra mig i ordning. Jag blir lite trött på mig själv för att jag bara inte gör grejer, nu blir det så himla mycket. Den som spar, han har - eller hur? Jag ska dessutom gå lite på stan, måste förbi Apoteket för min hårbotten är torr och det bara kliar och kliar. Nu har jag dessutom fått som eksem eller utslag i ansiktet som också de kliar och kliar. Jag blir knäpp på allt kliande! Och så ska jag förbi Tre-butiken och kanske köpa en ny mobil. Batteriet i min börjar bli lite trött nu, jag måste ladda den varje kväll. Fan, vad det kliar! Fast på halsen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar