tisdag 21 juni 2011

vi är ulliga och gulliga

Igår var det måndag och grå vardag och idag har jag inte jobbat med jobbet någonting. På förmiddagen var jag på HR-direkt och svarade i telefonen, idag kunde jag svara på de flesta frågorna och då känns de som *I rUlE dA wOrLd*, dom gånger man inte kan svara något så känner man sig istället helt knäckt när man går därifrån. På eftermiddagen var vi på Ninas sons bondgård och hälsade på. Vi tittade på kalvarna, så söta, och de lite större kalvarna, också söta, och de stora korna. Jag vill verkligen ha en liten kalv!! Så söta när dom tuttar på hela handen. Och så har vi tittat på små lamm, dom såg ut precis som ett lambilamm, vill ha ett sådant också.

Efter att vi hade klappat alla djuren lekte vi lite lekar och grillade korv. Mitt lag vann, vi hette PRIO-lammen och vår slogan var "Vi är ulliga och gulliga, bä bä bä!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar