måndag 6 juni 2011

glad nationaldag

Jag gillar att vi har röd dag på nationaldagen, snart kanske vi firar som i Norge. Idag har jag och Ola varit på öppet slott på Stockholms slott. Flådigt. Dom hade ganska många kristallkronor, i ett rum var det till och med kristallkronor som fönsterlampor. Fina mattor och fint golv hade dom också.

I det här rummet hade dom kanske fem kristallkronor. Igen: flådigt.

Här är ett flådigt golv, typ fem olika träslag, jag kommer inte ihåg vilka men ett var citron.

Det känns som att det har hänt mycket idag, Ola har "flyttat" hem till Norrköping över sommaren och sedan har vi bokat flygbiljetter till Ibiza!!

C U L8R!!!



update: jag glömde ju att skriva om den amerikanska flickan som också var och tittade på slottet, hon var kanske fem år gammal. "This is a roooyal fiiireplaaace, this is where they make roooyal fiiires.

Tyvärr har jag inget kort på den flådiga, kungliga öppna spisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar