söndag 16 maj 2010

norrköping i stockholm (eller stockholm i norrköping)

Igår var den bästa dagen på länge, så himla skönt att inte plugga och så fint väder! Vi började med frukost på Kungsholmen och så gick vi vidare till Acnes outlet, den ligger ungefär vid St Eriksplan och den var riktigt bra! Jag hittade ett par vanliga jeans för halva priset och ett par ljusbeige byxor som var nedsatta med 200 eller 300 (kommer inte ihåg).

Efter det gick vi och satte oss i Vasaparken och bara njöt av solen. Nu har jag verkligen fått fräknar! På kvällen gick vi till Trägården, en uteklubb under Skanstullsbron. Det var härligt så länge solen var framme, men på kvällen blev det ganska kallt. Det var dålig musik också. Och en del beskrev det som att vara på festival, jag nickade instämmande för jag har ju aldrig varit på festival. Jag ville inte uppfattas som en som aldrig har varit på festival, det kändes som ett ställe där man skulle ha varit på en festival... Men det var ändå ganska trevligt!

Nu sitter jag bara och väntar på att Coop i Hammarby Sjöstad ska öppna, måste handla frukost. Visste ni att det är Europas tredje dyraste mataffär? Jag tror att jag har läst det på Calle Schulmans blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar