måndag 31 maj 2010

förra veckan, denna vecka


Förra veckan:
måndag: gick i väntans tider.
tisdag: orkade inte vänta mer, ringde Proffice och fick veta att jag gått vidare till intervju nummer 3. Yes!
onsdag: vet ej... kämpade förmodligen med uppsatsen.
torsdag: var och slingade mitt hår, skatboet är numera blont. I love it! När jag kom hem hade jag huvudvärken from hell och sov i mer än 12 timmar
fredag: avslutningssittning med klassen på NH, var hur kul som helst.
lördag: somnade kring halvfem-fem och vaknade vid sju... åkte till Finspång.
söndag: firade mors dag med att plocka liljekonvanljer och åka ut till kyrkogården och hälsa på mormor och farmor.

Denna vecka:
måndag: plugg, plugg, plugg.
tisdag: mer plugg, plugg, plugg.
onsdag: 13.00 lämna in uppsatsen, kommer vara lyckligaste dagen i mitt liv!
torsdag: åka till Stockholm, träffa min sweetheart och gå på intervju nummer 3.
fredag: köpa min efterlängtade Bayswater, kommer att vara den lyckligaste dagen i mitt liv (igen).
lördag: vet inte.
söndag: vet inte.

1 kommentar:

  1. grattis till ytterligare en intervju! du är så duktig :) och njuuuuuut efter imorgon!

    SvaraRadera