söndag 16 maj 2010

hemma hos

Jag har en bad habit som är att jag skumläser mina mail för att sedan markera dom som olästa. Det resulterar i fler och fler olästa mail i min inbox, dom är ju egentligen lästa men jag bara orkar inte öppna mailet igen... Förstår ni? Nu har jag nyss läst och svarat på mina "olästa mail" och hittade ett från Ola. En länk till ett hemma hos-reportage hos Elsa Billgren.

Jag gillar spetsen som delar av sovalkoven från resten av rummet. Riktigt spetstyg i bomull är så himla fint, det borde jag ha i min lägenhet.

Elsa tycker att kläder kan vara minst lika fint som en tavla. Jag håller med. Hade faktiskt också tänkt att fixa några fina krokar till min nya lägenhet så att jag kan hänga mina finaste plagg på väggen, men nu när jag inte vet om jag ska bo kvar där eller flytta så har jag bara inte orkat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar