tisdag 4 maj 2010

dagens, bara dagens

Huset nedan kanske inte ser så fint ut, men trust me - det är ett av dom finaste husen jag har sett. Det är inte så lätt att ta paparazzibilder i bussen med en sådär mobilkamera... I sommar ska jag åka tillbaka till Motala och visa huset för Ola, det ser jag fram emot! Motala är en riktigt mysigt stad, det finns lite shopping (mer än vad man kan tro) och så är det säkert jättefint att gå en promenad vid kanalen. Och så ska vi bada vid den där stranden som är så känd. Det kommer att bli toppen!

Idag gjorde vi sista intervjun. Framtiden kommer att innebära mycket jobb, men jag vill bara att uppsatsen ska bli färdig i tid, dvs. till den 2 juni. Jag ska jobba som ett djur, dag och natt, för att den ska bli färdig, det har jag lovat mig själv.

Nu ska jag gå och köpa Ipren och så ska jag förbereda lite papper inför jobbintervjun imorgon. Wish me luck!

1 kommentar:

  1. LYCKA TILL MASSOR IMORGON! jag håller tummarna! kramkram!

    SvaraRadera