måndag 10 maj 2010

det är mycket morot nu

Som ni kanske förstår är mitt utkast på resultat färdigt och jag har köpt ett schampo och balsam från label m. Min frisör brukar använda de produkterna och jag gillar't. Det var min morot. Jag passade även på att boka en tid för slingor och klippning den 27 maj, det är moroten för ett utkast på HELA uppsatsen ska var färdigt den 25 maj och att den är godkänd för framläggning (för det kommer vi bara att bli..? hoppas!), sedan är det bara resten kvar. Men mest av allt längtar jag efter min väska, moroten för att jag har en kandidatexamen i PA.

Nu ska jag läsa igenom intervjuerna igen och skriva till en del om ledarskap, Lina och jag tyckte att det saknades i resultatet. Ikväll blir det alltså plugg. Men lite Förkväll på 4:an blir det nog också, Blondinbella ska ju vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar