söndag 27 mars 2011

twentyfive

Förra helgen var jag och Ola i Norrköping och firade Ola eftersom han fyllde 25 år. Vi åkte ner på fredagen och det var "Hej snöblask!" Jag hatade vädret och var skitsur på allt slask. Efter att vi lämnat väskorna hos Olas föräldrar och fikade vi bryggkaffe och semla på Kuriosa och jag blev glad igen. Sedan skulle Ola klippa sig och då jag gick lite på stan o glutta o glana i skyltfönstrena. På kvällen åt på Black Lion med Olas föräldrar och såg lingonfilmen på bio, den var rolig.

Och på lördagen åkte vi till Nostalgiladan (min nya favvoloppis), vi köpte ett nytt soffbord och jag kunde ha köpt minst 10 andra grejer. Jag ska bildbevisa soffbordet men det blir någon annan gång. Sedan var det fest och vi åt o drack och vi drack o åt, Olas föräldrar hade lagat så himla god mat. På kvällen åkte jag med mina föräldrar hem, ville ju mysa lite med katten. På söndagen plockade jag lite med mina grejer, vilket som skulle få följa med till Stockholm nästa helg (alltså igår och idag) och vilket som blir kvar i mina föräldrars bastu, skönt för dom att det inte var en så lång och kall vinter... Och igår kom min familj upp med lite grejer, bland annat en byrå och vårt nya soffbord. Jag älskar't.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar