onsdag 9 mars 2011

hallå

Jag glömde skriva en sak i söndags: förra veckan var en bra kändisspottingvecka. Jag åkte samma tvärbana som Fredrick Federley, jag åkte samma buss som Sanna Bråding och jag åkte samma tunnelbana som Simon och Tomas. Man kan väl förstå att Sanna Bråding åker buss, men inte att dom andra tre åker kollektivt... Och dessutom trodde jag att Federley var tvungen att åka taxi överallt.

En sak har jag lärt mig om vår nya chef, den som skriker högst får det och tack vare denna lärdom har jag blivit skyddsombud på vår avdelning. Schnyggt på CV:t och så tror jag att jag kommer att lära mig mer om arbetsmiljölagen genom detta uppdrag. Hoppas, hoppas att jag får gå på någon kurs.

Idag har jag varit på Acne, Zara, NK, H&M, Mango och Åhléns och letat efter en vårjacka. Jag provade en skinnpaj på Acne och efter det var det liksom inte riktigt något som dög, men ändå vet jag inte om jag är en skinnjackebrud. Kanske.

Nu ska jag äta makaronilåda och titta på Sveriges mästerkock, har missat början :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar