söndag 6 mars 2011

idag chillar vi

Skön söndag. Jag fick sovmorgon, Ola gick upp tidigt och tvättade. Jag vet att det är töntigt med hjärtan, men jag hjärtar faktiskt Ola ♥ ♥ ♥. Jag jobbade igår så jag fick vara trött idag.

Efter frukost chillade vi, Ola framför TV:n (vasalopp och fem-mil) och jag gick och la mig i sängen igen och gjorde internet, det här är vad jag vill ha:

Hasbeens. Synd att dom är liiite dyra bara.


Klänning från Greta.

Den är också liiite för dyr. Jag har ju jobbat två lördagar och det medför ka-ching, ka-ching som jag hade tänkt köpa en dyr klänning för. (En parentes bara: det är okej att köpa en dyr klänning när jag kan ha den på Olas 25-årskalas med familj och släkt, nyårsafton och nästa år när min mami fyller 60. Och som alla tjejer och matematiker vet så innebär ju det att klänningen kostar 1000 kronor istället för 3000).


En friggebod. Min papi sa att jag kunde få en i 25-års..., vänta, du har ju redan fyllt, ha ha. Typiskt min pappa. Men sen sa han att jag skulle få den i försenad 25-årspresent, hoppas att han inte skojade. Jag googlade lite på friggebodar, dom kostar mellan 30 000 och 200 000. Den på bilden kostar nästan tvåhundratusen, men så är det Ernst som har designat den också. And I like it. Men min kommer nog att vara på andra sidan av kontinuumet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar