måndag 17 januari 2011

vecka 3

Dagens: jag känner mig faktiskt inte lika trött längre, inte som förra veckan. Bra förmiddag och lite sämre eftermiddag, tror inte riktigt att jag kan skriva varför. Ikväll skulle jag ha varit modell till en tjej som pluggar till hårstylist (bara uppsättningar, inget klipp klipp) men det blev inställt för dom behövde ingen idag = S-K-Ö-N-T!! Jag känner mig lite stressad inför flytten.

Veckans: tisdag blire träning, onsdag blire kanske träning, annars blir den på torsdag och om det inte blir träning på onsdag så blir det nåt annat och då blire träning på torsdag och så blir det träning på fredag (jag måste träna tre gånger i veckan), på lördag blire Härskarkonst på Nationalmuseum och förbereda inför flytten och på söndag blire flytt.

Pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar