torsdag 6 januari 2011

en grå dag

Bilden har ingenting med texten att göra, jag tycker bara att den är fin.

Idag har himlen varit grå och det har snöat, snöat och snöat. Jag har egentligen inte gjort någonting. Eller, jo... En grej har jag gjort: fixat ett träningskort på Actic. Och jag och Ola tränade tillsammans idag. Imorgon kommer jag nog ha lite aj, aj. Egentligen får vi ett träningskort av Försvarsmakten på ett gym som ligger i källaren i samma byggnad som jobbet, men jag gillar det inte. Jag gillar inte maskinerna eller passen och så tycker jag inte om att de flesta pass är på lunchen för jag vill inte svettas ner my hair and make-up.

Det kommer ju att kosta lite mer (än ingenting), men om det innebär att jag tränar så gör det ingenting. Nu är mina pannkakor snart färdiga, mums!

PS. Vi såg en film till igår: The American. Skitdålig! Se inte den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar