onsdag 5 januari 2011

den femte januari tjugohundraelva

Bara onsdag idag, skönt, jag som har trott att det har varit torsdag hela dagen. Har hunnit med ganska mycket idag: anmält mig till facket (egentligen gillar jag inte facket, men om man inte är medlem är det ingen som förhandlar om lönen och då riskerar man att få mycket mindre pengar), bokat ansiktsbehandling samt klippning och slingor. Sedan träffade jag Ola vid Götgatan för lunch och efter det gick vi till Fotografiska. Vi tittade på en utställning som heter Fashion och så köpte jag min Vee Speers, den sista som fanns kvar! När vi kom hem tittade vi på film, Buried. Jävligt obehaglig, den handlar om en man som blir levande begravd och hela filmen utspelar sig i kistan.

Nu blir det korvstroganoff och kanske en film till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar