tisdag 11 januari 2011

trött

Idag har jag jobbat och det kändes som att den här dagen aldrig skulle ta slut. När klockan var 10.30 trodde jag att den var lunch och typ så har det varit hela dagen. Jag gjorde iaf färdigt min manual som jag påbörjade igår. Nu ska jag bara lära andra hur man registrerar fodervärdar = jag behöver inte registrera så mycket som om dom andra inte hade hjälpt till = jag kan ägna mer tid åt det som är bra att ha med på mitt cv, t.ex. utveckla befintliga manualer och vårt projekt introduktion av nyanställda. Egentligen kanske jag inte borde skriva sådär på bloggen men jag tänker who cares? Alla vet att jag vill något annat och vår chef har sagt flera gånger att jag kommer att sluta. Kanske låter lite konstigt men det är skönt också, just för att det är så.

Märks det att jag är trött? Känns som att jag svamlar. Gonatt!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar