söndag 16 oktober 2011

söndagsbloggen igen

Jag bloggar enligt tradition på söndagen, tänkte berätta lite om min vecka.

I måndags hade vi lönekörning så jag jobbade ganska länge då, eller länge och länge, innan klockan 18 måste vi vara färdiga. Och efter det var jag och Anna kvar en liten stund och förberedde APT-mötet på tisdagen. Halva tisdagen var förresten bara möten och på kvällen var jag på gymet. Onsdag = städdag i den andersonska/wallmanska hushållet och klockan 21 tittade vi på Bron. Jag gillar faktiskt den serien och så är det lite mysigt att följa någonting på TV inte titta på DVD och play och sån't. Känns gammalt och härligt, herre gud nästan nostalgiskt. I torsdags var jag på yoga, skönt var det.

I fredags gjorde vi ingenting, tvättade typ. Och i lördags gjorde vi verkligen ingenting, jag försökte att plugga lite men allting var bara så tråkigt. Så känns det idag med, kanske lite höstdeppig?

Annars så funderar jag på  vilken kappa jag ska köpa och hur jag ska klippa mitt hår nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar