söndag 30 oktober 2011

söndag igen

Quick update bara. Torsdagen var skit skit skit. ICA tackade nej till min fältstudie, jävla skit-ICA, tänker inte handla där något mer. Jag ska göra en lyxfällan och klippa mitt ICA-kort. Efter jobbet skulle jag handla Acne-skor till min mami och så har jag glömt kortjäveln hemma, skit skit bara skit. Och så så var det tusen saker till men dom kommer jag inte ihåg nu.

I fredags jobbade jag min nästsista dag som löneadministratör, det firade jag med trattistoast och godis. Somnade efter två låtar i Idol... Trött. I lördags var jag och tränade bodypump, måste träna mer styrka noterade jag när jag sprang i onsdags. Hur svag som helst. Efter träningen pluggade jag lite och så fixade jag mig inför Åsas och Sunes skilsmässo-halloween-fest. Jag var skilsmässoadvokat, kånkade lagboken genom halva Stockholm. Åsas outfit var bäst, hon var brokenhearted bride och hade en smutsig brudklänning och gick runt med ett grishjärta nästan hela kvällen. Idag har jag bara pluggat #seeegt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar