söndag 2 oktober 2011

en vecka senare

förra helgen: min papi och bror var i Stockholm och lämnade min gamla säng och hämtade Olas säng, så nu har vi en stooor säng. Detta medförde att vi var tvungna att flytta på Olas pocket-string-hylla och då upptäcker vi att borrmaskinen är trasig!! Det var tråkigt, men nu har vi en ny och vad vi ska borra med den!! 

måndag: kommer inte ihåg, tror jobb och plugg. 

tisdag: kommer inte ihåg, tror jobb och förberedelse inför arbetsintervju. 

onsdag: arbetsintervju x 2, en planerad (TOP SECRET) och en oplanerad på HR-direkt. På kvällen träffade jag mina pluggisar och hade seminarium. Köpte en ny klänning också.

torsdag: kanske sämsta dagen någonsin, jag och Ola blev osams. 

fredag: lite bättre dag... Jag fick jobb på HR-direkt på Försvarsmakten!!! Från och med 1 november kommer jag att svara på alla möjliga frågor från chefer, anställda och övriga i telefon och på mail. Ska bli så himla roligt! Både utmaning och utveckling. 

lördag: vaknade och låg kvar i sängen länge, det bästa med lördagar. Vi köpte färskt bröd till frukost, också det bästa med lördagar. Sedan äkte vi till Skogskyrkogården, otroligt vackert. 

söndag: igår somnade jag klockan sex på kvällen och jag vaknade klockan åtta idag, om inte 14 timmars sömn gör susen för min förkylning, då vet jag inte vad... Idag känns som en sådan där dag när man borde göra grejer men inte vill, typ städa... Kanske i kväll.

1 kommentar: