måndag 17 oktober 2011

flexledig

Idag är jag flexledig, så himla skönt att vara hemma en måndag. Och det var så skönt igår också, ingen ångest över måndagen.

Idag har jag:
-bokat pass på gymmet
-mailat min papi vilken parfym jag vill ha (gillar att han flyger mycket till Tyskland nu för parfym och smink är billigt på Frankfurts flygplats)
Me want!!

-mailat mina pluggisar
-ringt till företagshälsovården och bokat en tid (bra förmån: vi får gå till läkare på arbetstid, till och med "pendling" till läkaren är på arbetstid och vi får ersättning för besöket så det kostar bara 75:- för oss)
-ringt Svenskt Tenn, men tyvärr kommer blomfaten i mässing inte att komma in till torsdag när vi skulle ha gett dem och finaste blomkrukan till våra pantertanter som går i pension
-ringt ICA, vill skriva min fältstudie om deras projekt "Vi kan mer" där personer med inlärningssvårigheter får möjligheten att arbeta/praktisera hos dom
-skrivit ett mail till ICA om min fältstudie då de hellre ville ha det skriftligt för att kunna diskutera det internt

Snart ska jag skicka mailet till ICA, fingers crossed för jag vill verkligen skriva om ICA.

Inlägget under hade jag tidsinställt à la värsta proffsbloggaren. C-O-O-L-T! Nu kanske det kan bli lite fler inlägg i veckorna än vad det har blivit sedan jag började jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar