söndag 31 juli 2011

i love weekends

Den här sommaren har jag worked hard, played hard. Förra helgen var jag i Norrköping, var där hela helgen. Jag åkte ner på torsdagen efter jobbet, lämnade packningen på Broocmansplan, drack ett glas vin i trädgården som knappt hann drickas upp innan Veronica Maggios konsert började. Vi gick ner till Industrilandskapet och träffade gänget bland allt folk!! Efter konserten gick vi till Trädgår'n och Mia och jag minglade lite (hon kände alla och jag kände inte ens en handfull).

Jag vet inte riktigt vad vi gjorde mer den helgen, Ola jobbade på fredagen och jag slappade. På lördagen åt vi pizza på Papa Grappa och gick på bio och såg Harry Potter. Natten till söndagen regnade och åskade det så in i Norden, 40 centimeter regn kom det. Och på söndagen hade jag ångest över att behöva åka tillbaka till Stockholm.

I veckan har jag jobbat, jobbat och jobbat. Tränat lite. Fixat lite. I fredags kom Ola till mig, vi åt lite gott och drack lite vin. Tittade på Ernst (Ola älskar verkligen mig) och True Blood, jag gillar den nya säsongen. I lördags var vi på Petite France på Kungsholmen, en av våra favoriter i Stockholm, vi åt varma mackor till lunch och fikade bakelser och saffransbullar efteråt. Sedan rullade vi hem. Idag har vi bara myst i Sjöstan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar