fredag 3 december 2010

djuriskt



Min önskelista börjar bli riktigt lång nu, typ 17 sidor känns det som... Bodyn är från H&M och kostar bara 99 kronor. Vet ni att jag nästan, nästan köpte den en gång och nu ångrar jag mig som fan. Ola - den finns i webshopen och det finns bara XS kvar, snälla köp den till mig - hellre det än en onepiece.

Den lilla apan (bildkälla) vill jag helst ha vintage men då kostar den förmodligen mycket mer än de tusen kronorna som den nyproducerade kostar. Isbjörnen och fåret är bokstöd / dörrstopp som är finfina och skulle passa i min (läs Olas) bokhylla. Vill ha! Finns på House of Hedda (bilder) och en av mina nya favoritaffärer Ilums Bolighus.

Och så liten bambi och liten leopard från Rusinnet. Söta, men det känns kanske lite klumpigt att ha ett plastdjur runt halsen? Dom är nog ganska långt ner på önskelistan...

1 kommentar:

  1. Ola, om du har något att säga mig om bodyn - skriv en kommentar. Jag kommunicerar bara genom bloggen om mina blogginlägg. Tack!

    SvaraRadera