tisdag 24 augusti 2010

19.30-22

Tvättstugan står på schemat, tråkigt. Jag är trött, drömde mardrömmar inatt om alkisgubben på Dagsbergsvägen. Jag drömde att han försökte ta sig in i lägenheten och att min papi bland andra hade lämnat dörren olåst. Det var en obehaglig dröm, sedan låg jag länge och lyssnade på regnet som smattrade mot fönsterrutorna. Tack och lov regnade det inte när jag skulle till jobbet för jag hittade inget paraply. Mitt fina är borta, förmodligen är det Eric T. som har det. Hittade ett fint på NK i helgen men köpte det inte, kanske var dumt med tanke på veckans väderprognoser. Har fortfarande ingen dator och inget inlogg på jobbet så jag sorterar papper istället. Just nu dricker jag en blaskig espresso för att orka med, vad är det för fel på Nespresso-maskinen? Saknar Ola gör jag också, på söndag ses vi!


PS. Shoot me! Det kanske funkar bättre om man stoppar i en pod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar