tisdag 13 april 2010

idag

Idag kanske inte går till världshistorien som den mest effektiva dagen, men det gör ingenting. Dagen började egentligen med att jag inte kunde somna igår (förmodligen för mycket koffein) och när klockan ringde halvsex i morse var jag ganska död. Som den trouper jag är åkte jag ändå till Linköping och väntade och väntade och väntade på Lina. Hon hade försovit sig och kom inte till skolan förrän vid nio. Typiskt, då hade jag kunnat sova lite till. Men hon bjöd på kaffe så allt är förlåtet. Vi planerade uppsatsen lite och bestämde oss för att åka hem och skriva. Jag är så less på NPM så jag skrev inte mycket, inget alls rättare sagt. Nu håller jag på att tvätta, plocka lite bland mina grejer och skriver lite om organisationsförändringar för att väga upp mitt dåliga samvete. Skönt att det snart är en ny dag så man får börja om!

1 kommentar: