lördag 24 april 2010

gött me körv

Jag njuter av att ha min norrländska björn hemma, det är underbart att vara sambo även om jag börjar uppskatta att bo själv mer och mer. Igår var vi (och Ulrik) på Dolphins VS Plannja, Dolphins vann!!! Jag tycker att det är så himla roligt att gå på basket, jag klappar tills händerna är röda och idag är jag lite hes... Någon som ska med på torsdag? Efter vinsten gick vi till Grand för att fira Ulles vinst, han har nämligen vunnit en budgivning på en finfin lägenhet.

Idag har jag gått upp tidigt och följt med mami ut till sommarstugan. Det var städdag och det känns som om vi har flyttat en hel skog idag... Tyvärr var det för blött att elda idag men vi planerade för brasor och campari senare! Vid lunch gick vi till ladan och åt kokta körvar, det är dom bästa korvarna på hela året. Så jävla gott!!! Vi åkte hem ganska tidigt för mami var tvungen att åka hem till sina kattbarnbarn som hon kallar dom och på eftermiddagen låg jag och halvsov till hockeyn. Jag hejade på Djurgården, synd att dom inte fick in pucken, stolpskott och i ribban - gudarna var inte på deras sida.

Rosie II har inte rymt ännu, jag är ändå en okej cow mama.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar