fredag 11 december 2009

muffins

Äntligen morgon! tänkte jag när klockan väl ringde idag. Jag fattar inte varför jag aldrig lär mig att det är dumt att dricka kaffe sent på kvällen och dessutom på halvtom mage. Maria hade med sig äpple-och-kanel-muffins till skolan idag för att hon var så grinig igår (var hon?). Mmm, det var gott. Sedan lite plugg, lite handledning och lite Lucia. Luciatåget var fint och stort och sjöng väldigt vackert. Fick många komplimanger för min nya hårfärg, det var roligt! Sedan en föreläsning i presentationsteknik, kan vara bra inför redovisningen i Januari. När jag kom hem var vår alkis-granne ute på gården, han har köpt en katt på Rusta till sina föräldrar i julklapp. Inte en riktig väl? frågade jag. Den hade halsband och allt... svarade han. Nu ska jag fundera över vad vi ska äta ikväll, gå och handla (mat och) godis och titta på idol-finalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar