söndag 20 december 2009

dagens

1. Dricka upp mitt te
2. Duscha, tvätta håret (från sunksarah till silversarah)
3. Handla mer grädde till julgodiset (chokladkolan igår blev stenhård)
4. Hämta Olas julklapp
5. Smyg in Olas julklapp och slå in den utan att han ser vad det är (hmmm... lite svårt i en etta)
6. Gör mer julgodis (ny chokladkola och lingonkola)
7. Fråga Ola om boken är bra (jag köpte Hypnotisören igår, men Ola ville så gärna läsa den och jag tänkte att han lika gärna kunde läsa den först eftersom jag snart är blind, men nu ångrar jag mig för den verkar så himla bra)
8. Packa (nu ska jag sova i Finspång ett tag)
9. Vila lite, läsa nya numret av Residence
10. Sörja att jag inte kan vara med på julmys med tjejerna (men jag måste vara pigg imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar