lördag 7 januari 2012

god morgon!

Saknar min lilla katt. Bild: Google.

Klockan är inte ens sju och jag är redan vaken, kan inte somna om. Jag känner mig stressad över fältstudien som jag måste skriva, det här är sista helgen med plugg och det ska bli så jävla skönt när det är över.

Nyårslöfte #1: 2012 ska jag inte plugga någon mer kurs på universitetet.

Känns bra med ett nyårslöfte som jag inte kommer att bryta. Mina andra nyårslöften är:

Nyårslöfte #2: nytt år, nya bullar. Det innefattar det gamla vanliga: mindre snask, mer nyttigt och bättre träning. Hur det går so far? Sådär...

Nyårslöfte #3: lära mig virka sådana där små rutor som man sedan gör en stor filt av.

Bredvid mig ligger Ola och snarkar, är avundsjuk på dom som kan sova. Jag funderar på om jag ska ligga kvar i sängen lite till eller om jag ska gå upp, tända ljus, äta frukost och njuta av att sjöstan är helt mörk och tyst. Det blir nog det senare.

God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar