söndag 27 november 2011

första advent


Idag är det första advent, jag och Ola har det ganska mysigt i lägenheten trots att vi inte har så mycket julpynt. En riktig adventsstake + två elektriska, tre tomtar och en amaryllis. That's it liksom. I fredags var jag och bowlade med jobbet, jag var helt värdelös. Den här helgen har jag inte gjort så mycket mer än det och att plugga, det är jobbigt när man har gjort mycket men ändå har ingenting blivit helt färdigt. Förhoppningsvis blir det easy peasy nästa helg.

Förra helgen var jag och Ola på Eriks och Simons födelsedagsfest. Dom hade hyrt en vinkällare och så hade vi vinprovning. Det var tre olika bubbel/champagne, fyra vita viner, fyra röda viner och två dessertviner. Jag minns inte riktigt, vi kan säga att det var mycket vin. Förutom det har jag inte gjort mycket.

Har kärat ner mig i en lägenhet. Igen.





Bilder från Södermäklarna, HÄR.

Den här gillar jag också.








Bilder från SkandiaMäklarna, HÄR. Jag måste sluta surfa på hemnet så att jag slutar kära ner mig i lägenheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar