torsdag 3 februari 2011

vårdcentralen idag igen

Detta var besök nummer tre på mindre än en vecka. Jag fick andas in någon medicin som skulle göra det enklare att andas för mina luftvägar var väldigt, jag vet inte? små?? Medicinen vidgade iaf och nu känns det lite bättre. Jag fick något liknande utskrivet, det ser ut som en astmainhalator. Jag fick nytt penicillin också, det gamla hjälpte inte. Min sänka (vad nu det är?) var 75 i söndags och 73 idag, den ska vara mellan 10-15. Inte bra. Och så har jag fått jävla öroninflammation på båda öronen så jag hör nästan ingenting. Boo, det suger att titta på TV nu. Fick en slemlösande hostmedicin också. Kalaskul!!

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Naaw, skickar en stor kryapådigkram!

    Hur är det annars? Var har ni flyttat?

    SvaraRadera
  2. Tack!! Du får också en krya på dig-kram!! Vi har flyttat till en lgh i samma hus, från en etta till en tvåa. Och det har varit så skönt för då har jag kunnat ligga på soffan och hosta hela natten! Annars är det väl sådär just nu, jag ska åka hem den 11 februari, ska vi fika då så kan jag berätta?? Kram

    SvaraRadera
  3. Aha, jag funderade på om du hittat en lägenhet att köpa men då är jag med =) Ska på sittning på fredagen och kan inte garantera att jag är så pigg (och nykter för bilkörning) på lördagen men söndagen ses jag mer än gärna! Om du inte vill komma hit på lördagen vill säga? Snart nystädat =)
    Kram!

    SvaraRadera