fredag 11 februari 2011

the story of

Såhär såg jag ut i måndags. Jag var nog fortfarande lite sjuk, ser väldigt blek ut på bilden.

Jag hade så himla ont i örat från öroninflammationen att jag hade bomull i örat hela dan. Men det är bara en parentes, mitt hår var BLONT!!!

Alla (??) tyckte att det var konstigt att jag åkte hem till Norrköping för att klippa mig. Anna på jobbet rekommenderade sin frisör och Anna är ju fin i håret --> jag bestämmde mig för att boka en tid hos Ida på HNB Group.

Jag förklarade för Ida att jag ville ha mindre blekt/vitt hår och mer rågblont. "Mörkt?" frågade hon och "Ja." svarade jag i tron om att vi fortfarande diskuterade blonda nyanser. Det gjorde tydligen inte Ida, hon pratade nog om brunt.

Hon klippte fult också, jag känner mig typ SÅHÄR (klicka på länken!!!).

Såhär ser jag ut nu och det är bara sååå fult. Förlåt Sofie på Art of Hair, jag ska aldrig mer vara otrogen.

3 kommentarer:

  1. jag tycker faktiskt att det ser fint ut! du passar i mörkt. men vill man inte ha't så ska man inte ta't!

    SvaraRadera
  2. Instämmer! Skitirriterande men du passar i det.
    puss

    SvaraRadera
  3. det är tråkigt när man missförstås :(
    men färgen ser väldigt bra ut, fint till dina ögon!

    SvaraRadera