fredag 11 februari 2011

ces't catastrophe

Vecka sex. Måndag hände ingenting. Tisdag hände ingenting. Onsdag hände ingenting. Torsdag däremot.

Igår hade vi ett möte på jobbet där vi skulle diskutera hur vi skulle fördela arbetet och det är ju en kamp om knappa resurser för vi är underbemannade. Jag gör en lång historia kort:
1. Vår chef anser inte att det vi jobbar utöver våra 40 timmar när det är lönekörning är övertid. Utan det ska vi ta på flexen och så tar vi bara ut det någon annan gång.
2. Det är nu uttalat att vi ska bara vara apor i en bur och registrera, registrera, registrera och inte längre delta i något utvecklingsarbete. It's time to move on.



Efter mötet var jag och klippte mig. Det blev KATASTROF-dåligt!!!!!!!!!! Hon färgade mitt hår brunt, que??? Jag trodde att hon förstod att jag fortfarande ville vara blond men inte blekt utan lite mer mörkblond. Inte mörk som i jävla brun. Inte ens klippet är fint, hon har klippt... jag vet inte, jag ska bildbevisa katastrofen snart.

Väntar på att klockan ska bli 10 så att jag kan ringa min frisör i Norrköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar