måndag 4 oktober 2010

tillfällig R.I.P

Bloggen har haft en tillfällig R.I.P. Jag har inte vetat vad jag ska blogga om.

Jag har sagt hejdå till Norra Promenaden, saknar min fina lägenhet. Just nu bor jag hos Ola, och det är okej ibland. Det är billigt, men det saknas förvaring. Jag kärade ner mig i en lägenhet på knivsöder som jag hade tänkt lägga ett bud på. Men den gick upp 600 000 med en gång och vid 2 miljoner kände jag att det skulle bli för dyrt eftersom avgiften ändå var 2400. Ja, ja... Nästa helg ska jag titta på en lägenhet på Kungsholmen, den verkar nice på bilderna iaf.

Jag knappar och knappar på jobbet, knapp knapp knapp. Enter. Spara. Knapp knapp knapp. Ja, ni fattar.

Idag har jag haft dålig tunnelbanekharma. På morgon var det signalfel (typiskt när man faktiskt har en tid att passa) och på eftermiddagen gick jag på fel tåg och åkte typ fem stationer innan jag märkte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar