onsdag 13 oktober 2010

dagens och helgens

Idag har jag jobbat två timmar övertid. Not by choice, det var beordrat. Så just nu känner jag mig både pigg och trött, jag är kanske övertrött?

Nu ska jag berätta om helgen. Eh... Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags, förmodligen somnade jag på soffan. På lördagen kom Olas föräldrar hit, de skulle på Bomässan. Vi lånade bilen under tiden och åkte till IKEA vid Kungens Kurva, det var STOOORT!!! Jag hade inte varit där innan. Vi köpte nya gardiner, dom med bladen på som heter Stockholm. Och det var så jävla mycket barn där, barn barn barn. Var femte minut ropade dom ut i kundradion att det fanns ett upphittat barn som var blabla gammal och hade blabla på sig. Men det roligaste var när dom ropade på Bert/Kurt/Åke/vad han nu hette vars fru väntade på honom vid kassorna. Efter IKEA gjorde vi Heron City och jag är mycket besviken, trodde att det skulle vara... något annat bara.

På kvällen var vi ute och åt med Olas föräldrar på en mysig restaurang, det är därifrån korten är. Det var mörkt och mina gamla ifån 3GS har ingen blixt, därav de dåliga bilderna. Det var i alla fall god mat. Innan det drack vi champagne och drinkar i skattekrapan.

Söndag var som en söndag är mest. Skön. Och så visningar. Jag gillade inte lägenheterna, men jag är kräsen. Fast jag tycker kräsen är bra.

Ni misti jig gi ich hindli crrimmm frisch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar