tisdag 16 oktober 2012

znö...myz...

Jag är inte lika grinig längre, men ibland kanske jag fortfarande känner mig lite ensam. Vet dock inte om jag ska bli en crazycatlady än. Skönt att kunna träna, AW, festa, resa när man vill.

Idag har jag varit i Boden. Var där på so-möte och hur funkar samarbetet med HR Direkt-möte. Det snöade. 16 oktober. Kändes bra att ha Thailand då, 1 månad kvar. En annan grej, vi missade nästan planet hem pga att vi inte checkat in pga att någon sa att det inte behövdes. Men den snälla flygkillen släppte på oss ändå, men som straff spred han ut oss i hela planet trots lediga platser bredvid varandra.

Och så känns det som att jag håller på att bli förkyld. Oskönt. Har ätit vitlök och druckit massa vatten. Hjälper förmodligen inte ett dugg men ändå. Orkade inte gå och handla nån c-vitamin när jag fick skjuts av taxin ändå fram till dörren liksom. Men jag borde väl egentligen ha gjort det.

Ska sluta svamla nu, ska lägga mig och läsa Jonas Gardells senaste bok. Så jävla bra. Ska läsa klart den snabbt så jag se serien på play. Okej. Nu slutar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar