torsdag 11 oktober 2012

gjort slut - igen

Jag har flyttat till höjden nu. Älskar min lägenhet, den är så himla fin. Om jag ska säga något negativt så är det att det är ganska kallt i den. Just nu ligger jag i sängen med tjockkofta och filt.

Jo, det som jag skulle skriva är att det känns lite sådär just nu. Det känns som att vi har gjort slut - igen. Och känner mig så jävla ensam, som att jag inte har några kompisar osv osv. Dessutom tänker jag mycket på vilken bra pojkvän Ola faktiskt var och att jag ångrar mig. Sådär tänkte jag i somras också men sen gick det liksom över. Kan inte förklara bättre än så. Kommer det att gå över igen? Vet inte. Vad jag gör åt det? Gråter och tröstäter praliner. Som jag fått i inflyttningspresent av Ola. Inte bara en snäll pojkvän, ett snällt ex också. Praliner är så mycket mer värdigt än chokladbollssmeten jag brukar göra när jag är deppig. Ska fan unna mig mer praliner, det är jag värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar