söndag 8 april 2012

ett svart hål

Jag har inte bloggat sedan februari... men vad har jag gjort då??

Guuud! Jag vet inte!! Jag har tittat på På spåret, Olas föräldrar var här en helg, jag har tittat på Melodifestivalen, Ola har fyllt år, jag har varit sjuk (förkyld) och vi har firat Ola på Allmänna Galleriet och nu är jag ledig för att jag har "påsklov" från jobbet. Sedan har jag varit på en kurs för att lära mig virka, mitt nyårslöfte var att lära mig virka mormorsrutor. Det går väl sådär än så länge. Jag har också börjat rida, det är så jävla roligt. Hoppas att jag får plats i en grupp i höst, just nu rider jag privatlektioner och det blir ju ganska dyrt.

Här är jag och Meja, vi ska titta på Vasaloppet. Mami hade köpt blåbärssoppa och kexchoklad!
Lille katta, så söt.
Jag och populäraste hästen i Försvarsmakten, tror att han hette Harry. Jag och min namne Sara Andersson var och tittade på Försvarsmaktens stall och hästar för några veckor sedan. 


Här är min påsk 2012:
skärtorsdag: vi hade halvdag på jobbet, jag flexade. Hade ridlektion klockan 10, sov middag och tvättade. Skön dag.
långfredag: träffade Elin B. och Emelie för fika, sedan åkte jag och Elin till slottet för att titta på högvakten, Andreas spelade men tyvärr såg jag aldrig honom. Det snöade och blåste, stackarna som spelade fick vända instrumenten upp-och-ner mellan trudelutterna. Jag åt godis till kvällsmat och tittade på Mission impossible 4.
Påskafton: gjorde ingenting, städade badrummet och putsade skor. Till middag lagade vi lammstek, tyckte nog att den blev sådär. Har kommit på att jag inte gillar lamm.
Påskdagen: har surfat lite på internet och bloggat (!!!), ska försöka virka en mormorsruta nu.


Kram alla!!

1 kommentar:

  1. rider du!? så jävla kul!!! vad avundsjuk jag blir! är det häst eller ponny? kram!

    SvaraRadera