måndag 16 april 2012

aprilskämt

Hola chickas och hola Ola!

3 bästa med påsken:
1. Ledigt från jobbet
2. Loppa hemma, pyssla och virka
3. Rida

Jag rider på Enskede ridskola (tror den heter så...), men jag har tyvärr inte plats i någon grupp ännu så för tillfället rider jag privatlektioner. Önskar att jag hade en egen häst så att jag kunde rida varje dag, man skulle bli så mycket bättre då men samtidigt, gud vad jobbigt.

Såhär ser det ut hemma hos mig, fast påskliljorna börjar vissna nu.


Och såhär såg det ut hemma hos mig i lördags, vilket aprilskämt!

HATA SNÖ I APRIL!!!
Jag hade tänkt åka in till Åhléns för att shoppa nya t-shirtar men jag ändrade mig ganska snabbt när jag såg vädret. Helgen var väl sådär, Ola har åkt till Spanien för att hälsa på sin kompis Hugo och jag gillar ju som bekant inte att vara själv... När jag nästan blivit deppig bestämde jag mig för att ge mig ut i snöslasket för att springa lite ärenden, typ ta ut pengar och hämta paket. På eftermiddagen hade jag ridlektion och på kvällen somnade jag gott.

I söndags pysslade jag lite hemma, fikade med susors och tränade. Skönt med måndag, i veckorna går dagarna lite snabbare. Idag har vi haft utbildning i statens avtal. Imorgon är vanlig dag, onsdag och torsdag är jag på rekryteringsseminarium med jobbet och på kvällen kommer Ola hem. 

Nu ska jag byta om för jag ska till gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar